Celý text, ktorý si na tomto webe môžete prečítať je kompletným prepisom dvoch kníh: Ako dosiahnuť úspech a Sebavedomie do vrecka. Obidve knihy som v roku 2011 spojil do druhého vydania knihy Ako dosiahnuť úspech, ktorú si môžete kúpiť aj v papierovej verzii. V kníhkupectve Dobré knihy si ju môžete kúpiť a ako darček dostanete zadarmo CD s prednáškou Čo je to úspech. Rovnakú prednášku si však môžete zadarmo stiahnuť, alebo vypočuť ako MP3 z adresy miro-vesely.sk/stiahnite-si.
Na týchto stránkach nájdete návod na úspech.
Samozrejme žiadny návod sa nedá urobiť bez toho, aby ste nepoznali pracovný postup. Preto ak chcete dosiahnuť úspech obávam sa, že pre mnohých z vás bude nasledovať nepríjemné obdobie, kedy si budete musieť najprv niečo naštudovať. Úspech je v mnohých prípadoch dosiahnutý predovšetkým tvrdou prácou, je teda výsledkom nejakej činnosti.
Úspech nie je náhoda. Úspech nie je šťastie.
Náhoda aj šťastie sú fajn, ale nemáte nad nimi kontrolu. Nemá cenu spoliehať sa na šťastie, alebo náhodu a dúfať že vďaka vonkajším vplyvom dosiahnete úspech.
Veľa ľudí chce byť úspešných, no málo ľudí je ochotných pre úspech aj niečo podstúpiť. Problémom býva veľmi často práve to, že ľudia úspech považujú za šťastie a náhodu a očakávajú, že snáď niekedy v budúcnosti, takýto úspech oni zažijú, vďaka tejto šťastnej náhode.
Mnohí dokonca za úspech považujú napríklad výhru v lotérii a namiesto toho, aby začali pracovať sami na sebe očakávajú šťastie vo forme výhry v lotérii.
Je to len zlomok príkladov ako ľudia vnímajú úspech. Vo chvíli keď niekto očakáva, že úspech je vecou šťastia alebo náhody, ostáva pasívny, pretože má pocit, že jeho aktivita by veci mohli len ublížiť. Dokonca mnohí ľudia sa boja chcieť mať úspech, pretože považujú to za niečo nekriticky veľké, nemajú pocit, že by mali "právo" dosiahnuť niekedy a v niečom úspech.
Považujú sa za neúspešných a majú pocit, že takí už zostanú navždy. Samozrejme ak si poviete, že nikdy nedosiahnete úspech, naozaj ho asi nikdy nedosiahnete. Úspech je totiž vec, ktorú je potrebné dosahovať, na ktorej je potrebné pracovať. Keby bolo možné byť úspešným veľmi jednoducho, určite by bolo úspešných oveľa viac ľudí. Otázka znie, či by to bolo úspechom, ak by ste dosiahli niečo čo majú všetci.
Úspešných ľudí je pomerne málo. Chcete sa stať úspešným človekom? Chválim váš záujem chcieť dosiahnuť úspech a pracovať na sebe. Je možné, že požiadavky, ktoré úspech na seba kladie, budú pre vás príliš vysoké. Je však lepšie aspoň to skúsiť, ako to neskúsiť nikdy.
Veľký rozdiel môže byť aj v tom, či ste úspešní, alebo sa cítite neúspešní. Mnoho ľudí vlastne dosiahne v živote v podstate celkom slušný úspech, no sami sa považujú za celkom neúspešných. Tento stav je veľmi nepríjemný, pretože objektívne veľa ľudí má v podstate celkom slušný život, prijateľné príjmy a sú dokonca zabezpečení aj na penziu. Majú úspešné deti a všetko funguje tak ako by mohlo. Napriek tomu mnoho z týchto ľudí vám na otázku, či sú úspešní, odpovedia že nie.
Títo ľudia majú vlastne niečo cenné, ale neuvedomujú si to. Pocit úspechu je totiž vec, ktorá sa dá získať aj psychologickou cestou. Ak si uvedomíte, že ste úspešní, často sa začne meniť váš pocit, váš pohľad samého na seba a začínate sa ináč cítiť, začínate si veriť.
Akonáhle si začínate veriť, stávate sa úspešnejším človekom, pretože človek, ktorý má pocit, že je úspešný, si často kladie vyššie ciele ako človek, ktorý sa cíti byť neúspešným. Tak ak vy si dokážete vytvoriť v sebe obraz úspešného človeka, začnete sa podľa tohto obrazu aj správať. A tým môžete založiť základ svojej novej vlastnosti a to je dosahovanie úspechu.
Keby bolo možné zhrnúť do najjednoduchšej definície ako dosiahnuť úspech, asi by som vám poradil študujte úspešných ľudí. (Osobne, alebo aspoň v knihách.) Všeobecne sa dá povedať, že ľudia sú si značne podobní. Aj keď každý sme iní, isté podobnosti tu stále sú.
Ak budete robiť to čo robí niekto úspešný, s veľmi vysokou pravdepodobnosťou dosiahnete aj vy úspech.
Dôležité je robiť to naozaj podobne ako ten, kto ten úspech dosiahol. Rovnako to však platí aj naopak.
Ak budete robiť to čo robia ľudia neúspešní, úspech nikdy nedosiahnete.
Príklad. Považujem za neúspešných ľudí, tých, ktorí popíjajú pivo v krčme a vo zvyšnom voľnom čase zvyčajne pozerajú televízor. Tieto dve činnosti totiž človeka pacifikujú. Pivom ohlúpený a televíziou zpasívnený človek nedokáže dosahovať väčšie výkony, maximálne ak pracuje v práci za nie veľmi vysokú mzdu.
Ak začnete pravidelne pozerať každý večer televízor a občas budete chodiť na pivo a vydržíte tak niekoľko rokov, váš život sa začne veľmi výrazne podobať na ľudí, ktorí tak už žijú dávno. A naopak. Ak vieme, že úspešný človek pracuje na dosiahnutí svojich cieľov a obetuje tomu veľa času, spravte to aj vy. Úspešných ľudí nenájdete vysedávať na pive a veľmi zriedkavo ich nájdete rozvalených na gauči pred televízorom. Spravte to isté a váš život sa začne meniť.
Návod na dosiahnutie úspechu teda môže byť možno celkom jednoduchý.
Sledujte životy úspešných ľudí a napodobňujte ich.
miro-vesely.sk
mv@mix.sk
facebook
google+
instagram
vesely.sme.sk
Vytváram weby od roku 1997. Na základe skúseností píšem články a knihy. Občas prednášam. Mám 49 rokov.
Prednášky Mira Veseláho:
Nástroje pre vaše zdravie:
Pomôžte vašim priateľom nájsť tieto stránky.
Viac návštevníkov umožní, aby som tento web ďalej rozširoval.
Môžete sa prihlásiť na tieto bezplatné e-mailové kurzy:
Každý deň dostanete e-mailom tip, alebo informácie, ktoré si môžete preštudovať.
trisha 19. Jún 2009
zdarvim paci sa mi tento prispevok mam 24 rokov a kadejak uvazujem nad tym jak zmenit zivot vidim ludi z mojho rodneho okolia co su stale na slovensku mnohy z nich totalne zlenivia doslova zhulaveju praca domov postela to je dookola.som uz 4 roky v irsku a vidim stale nieco nove pracujem v obchode takze nie vo fabrike za pasom vidim kadeco rozne finty ako behat v biznise co robit pre ludi a tak kadejake napady ja by so aj sla domov a zacala nieco len ten prvy krok ze co????otazka je ze co by som asi zacala co by ma naplnalo a zaroven potrebuju to ludia tak to je asi vsetko
henrich 16. December 2009
trisha
ak by to bolo take lahke vediet v com podnikat, s cim prist na trh co tu este nieje, co ludia este potrebuju, tak ver, ze tu by bolo plno podnikatelov, ludi baziacich za uspechom, v tom je to caro a zaroven obrovska vyzva. Ja mam 25 a som v poslednom rocniku, precital som uz vela knih o uspechu, ako byt uspesny……… a mozem povedat, ze v kazdej jednej knihe sa pise o aktivite, osobne si myslim, ze ked uz 4 roky pracujes v I, tak tebe aktivita nechyba, cize jednoducho sa treba pustat do kazdej prilezistosti a mozno raz, to bude ta spravna. Drzim Ti palce, aby si si nasla to pocom tuzis
Mozno aj Ty raz budes snivat svoj “americky sen”.
miro
je to prekazka, ktoru treba brat ako vyzvu, o tom malo kto vie
Ondrej 18. Január 2010
Je to jedno či po niekom niečo opakujete alebo nie,… proste,… na podnika,.. na úspech musíte mať šťastie,… hlavu,..- nie každý to dokáže,…!!! takže neopakujte nič po nikom!!! vznikne tak oba konkurencia nič viac!
LLIMKUU 18. Január 2010
ALE WED ……O USPECHU SA NEDA HOVORT VSEOBECNE
sonyque 19. Január 2010
Ondrej, v texte sa nepise o uplnom napodobnovani uspesnych, uspesny panko ide na veceru, idem aj ja, uspesny panko ide do kina, idem aj ja. Ale vo vseobecnosti ich nasledovat napriklad v tom ze namiesto toho idem na pivo, zapnem notebook a pozeram nejake obchodne aktivity, alebo hladam nieco zaujmave co by ma posunulo blizsie k uspechu, tak ako to uspesni robia. A tiez sa tam vobec nepise o tom ze ked je niekto uspesny a ma sexshop, idem si ho aj ja otvorit, nieje to o konkurencii ale o pristupe sameho seba k danej “uspesnosti”.
maja 24. Január 2010
Chcela by som si nájsť školenie pre operatorky v call centre, nemohol by si mi poradiť nejake linky z netu? dakujem
Miro Veselý 25. Január 2010
maja jasné. skvelá linka je napríklad http://www.google.com a skúšať rôzne varianty takej otázky. ak to nepôjde na prvý šup, tak druhá možnosť je hľadať školiace a tréningové agentúry a pýtať sa ich, či také školenie robia. ale rátam že to bude dosť drahý špás.
čo poznám a mám vyskúšané môžem poradiť Edwell s.r.o. tá ženská je fakt dobrá a vie človeka potiahnuť hodný kus dopredu na ceste ku úspechu. profesionálne aj ľudsky. spýtaj sa jej či ťa zoberie a za koľko. kontakt martinovicova@edwell.sk špecializuje sa na koučing, ale vie robiť aj zvládanie obchodných a komunikačných zručností, techniky predaja, telefonovania a tak. držím palce.
jaro 30. Január 2010
chod do UPC a tam ta naucia ako mna a e ste si aj fakt dobre zarobis. Ver, tam mas aj osobne priklady.
Oblaky 1. Jún 2010
Chcel som sa stať úspešným podnikateľom a nie niekde pre niekoho pracovať za pár €. Mám vlohy (nápady, vyjednávacie schopnosti, rozhľad) – no mám aj zlé stránky (čestnosť a úprimnosť). Prečo som to zaradil k zlým stránkam úspešného podnikateľa? Lebo na Slovensku je to proste tak. Poznám mnoho úspešných podnikateľov vo svojom okolí – a vždy, keď sa pozriem bližšie na ich “prácu” a spôsoby podnikania a získavania peňazí, chce sa mi vracať. A zakaždým, čo sa z toho svinstva pozvraciam, prejde ma chuť podnikať a stať sa úspešným podnikateľom. Potom som rád, že môžem byť od podobných duchovných invalidov čo najďalej a žiť si svoj život po svojom (čestne a úprimne).
Príklad za všetky: úspešný pán podnikateľ z Banskej Bystrice pripravil cez svoju firmu podvodom mnoho ľudí o peniaze. Odkupoval od nich dlhopisy, za ktoré nikdy podľa zmluvy nezaplatil. Iba celková suma od tých, čo podali trestné oznámenie na políciu, bola cez 6 000 000 korún. Koľko ich však bolo celkovo (a nepodali trestné oznámenie), nevedno. Ako je zvykom na Slovensku, polícia čo to vyšetrila, súdy po prieťahoch a chybách PRD – a ľudia dodnes nemajú svoje peniaze. A nikdy mať ani nebudú, nie sme totiž vo Švajčiarsku ale susedíme s divokým východom. Tento pán založil medzitým niekoľko ďalších firiem a má sa dobre, veď je úspešný podnikateľ. Toto nie je výnimka, takýchto podnikateľov poznám viac, než tých opačne polarizovaných. No a o tých ťažko písať ako o úspešných, skôr je to každodenný boj o prežitie.
Môj recept, ako sa stať úspešným podnikateľom je ľahký: dajte si vyoperovať čestnosť a úprimnosť. Potom to pôjde ľahko. Ak sa bojíte operácie, aj pre Vás mám riešenie: motajte sa chvíľu okolo úspešných podnikateľov, sledujte ich prácu a metódy podnikania. Čoskoro Vám príde zle od žalúdka a prianie stať sa úspešným podnikateľom, Vás samo odseba opustí. Navždy
)
P.S.:
Sú aj takí, ktorí nepodstúpili operáciu a stali sa úspešnými podnikateľmi. Je ich však tak málo, že si hneď teraz nemôžem na niekoho konkrétneho spomenúť. Zväčša však ide len o ľudí, ktorí boli vo svojom obore vzdelaní a nadmieru chytrí a akosi “pomimo” prišlo aj to podnikanie…
Joho
core 5. Jún 2010
Maja skolenie pre opreratorky v call centre? Len jedna rada. Poslat zivotopis a obkecat to na pohovore. Oni si ta uz potom spracuju podla vlastnych potrieb o to sa neboj.
luckyh 15. August 2010
Joho, ja mám vo mojom okolí veľa úspešných podnikateľov, ktorí si nemuseli dať čestnosť a úprimnosť vyoperovať, a ktorí sa stali úspešnými práve preto, lebo sledovali úspešných podnikateľov okolo seba a správali sa podľa ich vzoru. Trvalo im to dlho, kým sa dostali tam, kde sú, ale dokázali to bez klamstiev, krádeží či podvodov.
Ja osobne podnikám už niekoľko rokov a verím tomu, že len tvrdou drinou, vytrvalosťou, serióznosťou a čestnosťou dosiahneš úspech, na ktorý budeš môcť byť hrdý, a to či v podnikaní, alebo živote.
Keby si mal záujem presvedčiť sa, že sú medzi úspešnými podnikateľmi aj čestní ľudia a že aj na Slovensku sa dá a aj podniká čestne, rada Ťa o tom presvedčím…
A ostatní, Trisha, Henrich, Ondrej, sonyque a iní, čo by ste chceli podnikať. Najdôležitejšie na podnikaní je urobiť ten prvý, najťažší krok a to je rozhodnúť sa!!! Nastaviť svoju myseľ na to, že chceš podnikať a chceš byť úspešný. V ostatnom Vám už mozog veľmi pomôže. A typ na dobrý podnikateľský plán mám a dám ho zadarmo…
Gabo 6. September 2010
Úspech a neúspech sa rodí v hlave človeka! Podla mňa, keď niekto sa nastaví v hlave na úspech a nevzdá sa tak to aj dosiahne. Jedno si ale treba uvedomiť: Na to aby som prežil úspech, musím prežiť aj neúspech, pretože úspech sa robí cez neúspech!!
Najdôležitejší krok v podnikaní je rozhodnutie, že idem to urobiť!
A potom už len vydržať, vydržať a vydržať!
bobik 26. September 2010
luckyh sem s tym plánom…
matozka 13. December 2010
Každý úspech čelí mnohým dočasným porážkam a prehrám. Ak je človek porazený, vzdať sa je zo všetkého najjednoduchšie a najlogickejšie. Presne to väčšina ľudí aj urobí. Nevedia, že najväčší úspech čaká o krôčik ďalej za porážkou a prehra prichádza väčšinou v okamžiku, keď je víťazstvo na dosah.
Naučiť sa nevzdať sa je drina. Dlhoročná. A na to treba odvahu. Mnoho odriekania a bolesti. Efektívne to dokáže naučiť šport. Naučí aj iné, napríklad, že prehrať boj neznamená prehrať vojnu. No a vojna sa prehráva – ako uviedol Gabo – v hlave. A ja dodám, že aj v srdci bojovníka…
terina 28. Január 2011
Nič sa človek nenaučí, keď netrénuje! Aj také vstávanie po malých lebo väčších pádoch je perfektný tréning na úspech. Všetko, čo stojí za to, chce svoj čas a úsilie.
Projektov na podnikanie bez “operovania” cti a slušnosti je aj na Slovensku dosť. Rada sa s vami podelím o skúsenosti. Srdce bojovníka je bezpodmienečným predpokladom. Vstup na voľný trh nie je pre padavky, ale i tomu sa dá pomôcť.
Kto chce, hľadá spôsoby, kto nechce, hľadá dôvody!!!!
kvetuľka 20. Apríl 2011
Brian Tracy…začať myslieť, hovoriť a konať podľa rád tohto pána, znamená začať patriť medzi 20 percent úspešných ľudí ! Ostatných 80 percent ľudí sú tí leniví…bez pevnej vôle dokázať byť každý deň aspoň o malý kúsok múdrejší,úspešnejší,lepší…
S terinou plne súhlasím !Príslovie: “Kto chce,….”
sa stáva mojou osobnou hymnou
johny 26. Júl 2011
úspešný je ten, kto vie nahliadnuť do svojho svedomia a nasleduje ho
johny 26. Júl 2011
šťastný je ten, kto si želá naplnenie svojich duchovných potrieb
M4reQ 28. Júl 2011
Ďakujem za túto stranku
Ivana 29. Júl 2011
Ahoj, rada by som sa poradila. Mám 36 rokov a od devätnástich pracujem, a to dobre. Napriek tomu som to na nejakú extra pozíciu nedotiahla, viac menej som v každej firme /boli 3/ dopadla tak že som makala ako kôň v strese a v nasadení, zamestnávatelia boli so mnou spokojní a to všetko za priemerný plat. Moje úsilie v zamestnaní skončilo vyhorením a túžbou žiť inak. V úsilí uplatniť sa inak ako v zamestnaní, bez nejakých extra úspor, som sa dala na MLM /nechcem konkrétne hovoriť/, čo som robila popri zamestnaní, z ktorého som nakoniec odišla. Ostala som doma so zásobami kozmetiky v poličke, je tomu mesiac. Snažím sa dohadovať si stretnutia, robím poradenstvá, sem tam niečo predám. Toto ale nie je zatiaľ v tej miere aby som sa tým dokázala živiť a platiť hypotéku. Moja riaditeľka hovorí že to chce hlavne moje úsilie a čas. Ja ale pomaly prichádzam na to že vyvolávať cudzím ženám a oslovovať ich na ulici mi je akosi proti srsti, že ma to dáva hodne dolu, hoci som si pred tým myslela že toto prekonám, že sa to naučím tak ako sa to naučili iné. Začínam sa preto cítiť nejaká neschopná. Hľadám samu seba a viem že nechcem! ísť naspäť do roboty. Fakt je že ma veľmi chytila kozmetika, tak si robím rekvalifikačný kurz kozmetička. Mám v predstavách, presne premyslené, ako si založím salón. Mám vyrátané koľko ma to bude stáť, dokonca mám nárok na dotáciu /som na úrade práce/, každý deň si ten môj salón predstavujem do detailov, aké akcie tam budem robiť, do detailov mám premyslený môj otvárací deň, aké obrazy dám na stenu, všetko. Popri tom môžem naďalej robiť môj MLM. Povedala som to mojej riaditeľke a ona – videla som na nej že je trochu sklamaná, lebo ona mala so mnou plány a zrejme vkladala dosť veľké nádeje do našej spoločnej práce. Povedala mi že keď mám teraz problémy s kontaktovaním že to budem mať aj potom. Že tie ženy tiež nezačnú samé mi tam chodiť. Ja si ale myslím že predsa len to nie je vyslovene o tom istom. A že budem mať omnoho väčšie náklady. No ja tie náklady mám prerátané, boli by nižšie než tovar ktorý som si nabrala na sklad v mojom MLM. Taktiež je pravda že tých salónov je neúrekom, ale zasa aj žien je dosť, je to ako kaderníctvo, ženy tam budú stále chodiť. Rátam s tým že nejaký čas potrvá kým si vybudujem klientelu, mám povymýšľané rôzne akcie ktoré by som chcela robiť, ktoré podporujú osobné vzťahy so zákazníčkami. Myslíte si že keď sa necítim na to robiť vyslovene prácu ktorú vyžaduje MLM, že nemôžem byť úspešná v kozmetickom salóne? Tieto moje špekulácie ma už úplne demotivujú ponúkať ďalej môj MLM, brzdí ma to, zrejme preto lebo stále nemám určené čo chcem a ktorým smerom ísť. Chcem ísť za tým salónom, znamená to že si vyberám ľahšiu cestu? Že vzdávam niečo len preto že sa mi v tom hneď nedarilo? Ako mám zistiť ktorá cesta je správna?
Miro Veselý 29. Júl 2011
Ivana každý riaditeľ v MLM do svojich ľudí vkladá nádeje, je to forma manipulácie. Ak ti ten biznis nejde, tak ho nerob, nie je to pre každého. Uspeje v ňom extrémne málo ľudí v porovnaní s tými, čo to skúšajú.
Či ísť do podnikania je otázka trhu, je drastická konkurencia, aby si sa nezadlžila po uši a nič z toho. V salóne sa dá pracovať s kozmetikou z MLM systému, ale platiť salón nie je lacné a obháňať klientov tiež nie. Treba preskúmať trh, či vôbec niekto má záujem. Za aké ceny? Ale nie kecať. Ak má záujem niekto o kozmetiku, nech sa objedná a zaplatí.
Je veľmi ťažké presadiť sa hlavne ak nemáš niečo čo ťa odlíši, pre čo by k tebe mali chodiť a chodili by aj keby si brala dvojnásobok, než salón vedľa.
Naštuduj si niečo o marketingu, nech sa ešte viac nezadlžíš. V zásade platí – čím menej vieš, tým horšie sa ti bude podnikať. V MLM ťa aspoň vyškolia v kontaktovaní, to sa zíde vždy – ak nevieš predať MLM produkty, neverím, že predáš svoju službu.
johny 14. August 2011
Ivana, podľa toho, čo si napísala, neverím, že sa Ti raz nebude dariť. Podľa mňa sa Ti darí už teraz. Máš zmysel pre realitu. Vidieť veci tak, aké sú. To, čo veľa ľuďom dnes chýba.
Ak niekomu čosi chýba a je si toho vedomý, aktívne hľadá kompenzáciu. A keď ju nájde, je ochotný za ňu aj zaplatiť, ak treba.
Takže Ti prajem veľa ďalších úspechov; a nikdy sa nevzdaj!
johny 14. August 2011
Je tu veľa pekných príspevkov, včítane toho autorovho.
Ale v súvislosti s výrokom môjho dlhoročného riaditeľa sa mi veľmi páči prvý príspevok od Henricha.
Môj riaditeľ mi to raz povedal podobne: treba sa mrviť…
vlasto 29. September 2011
USPESNY LUDIA
Takze vsetci mame byt uspesny ludia.Mam otazku,a kto tym uspesmym upecie chlieb?kto uvari zrat?kto postavi byt ci dom?kto vyrobi auto?Je nekonecne vela veci,ktore spravia len ti “neuspesny”ze?
Takze vsetci asi nemozme byt uspesny,ze? A musi to tak byt,lebo clovek potrebuje mat vela veci,ktore urobi,asi len ten neuspesny.
Zacnite si vazit aj tych neuspesnych,lebo bez nich by ste aj tak vela nedosiahli. A nezdimajte ich jak handry ako to na slovensku je.
Priklad : si uspesny podnikatel, mas obcod a samozrejme aj predavacku-ze ju drzis len tak tak pri zivote s odmenou za pracu-mzdu!!! A vzdy si najdes vyhovorku preco ju slusne nezaplatit,lebo na urade prace je vela ludi,ktory cakaju na tvoje miesto,lebo si velka polozka s tvojho uspechu ktoru vyhodis,a pod.Ze to tak vsetci robite?????
Su toto neuspesny ludia? a nezasluzia si slusne zit,ako v inych lepsich ktajinach? ucitel,predavacka,upratovacka,pekar,cukrar,kuchar,elektrikar,zvarac,stavebny robotnik,chemik,kvetinar,a milion profesii,ktore urobi len ten neuspesny.Alebo mozme byt vsetci riaditelia?vlastnici?A podobne?Asi nie
Len tolko na zaver-Ak si uspesny,a mas pod sebou ludi,tak ich aj zaplat,aby mohli slusne zit,lebo to musi urobit len clovek,co od neho vyzadujes.A nerob z neho otroka za kazdy cent,lebo to nieje ludske,a zivot je neuveritelne kratky a nikdy sa zezopakuje.Vazme si jeden druheho.A mimochodom uspesny clovek nema cas na svoje dieta,ak ho vobec chce,lebo pre biznis nema cas,cas na priatelov,na zabavu,na rodinu,a na seba,len stale biznis.Az tak vam tie peniaze chybaju?Aj tak tu vsetko nechate na tomto svete,a raz zomriete.Vazte si ludi pod sebou,aj okolo seba,a rovnako aj seba-ved niesi stroj,ale clovek.
Miro Vesely 29. September 2011
vlasto možno keby ste si tu pozrel pár článkov zistil by ste, že nariekate na zlom hrobe. tu za úspech odporúčam považovať zdravie, harmonické vzťahy s rodinou, a tak. no a peniaze tiež nezaškodia.
vlasto 9. Október 2011
Mily Mirko,ja urcite nenariekam,len som nahodou narazil na tutu stranku a nedalo mi to.No a z vasej reakcie,je jasne ze ste nic nepochopili.A mne vase urazky nijak nevadia.Vasimi ocami som neuspesny clovek.Ja som,ale mlady zdravy,mam pracu,a som stastny clovek.Len nemam velke naroky od zivota,tu davam na prve miesto lasku,zdravie,a ak nikomu nepomozem,tak aspon neublizim-ci fizicky,alebo psychicky.Mam 31 rokov a vo svojom zivote som videl vela ludi uspesnych-aj v rodine,ale aj tych na ceste za uspechom,a je mi ich uprimne luto.Uz o minutu tu nemusite existovat na tom svete.zeby boli uspesny stastny???Mozno tak 1 percento,aj to pochybujem.Ale asi ste seriozny clovek,ked ste moju reakciu neodstranili,ale asi budete spochybnovat,urazat a podobne,len aby ste dokazali,ze mate pravdu.Ona je aj tak trosku na vasej strane,lebo ak by neboli uspesny ludia nebol by nas zivot o nic odlisny od opic.Len aby vy uspesny ste mali ludske srdce a rozum,a vazili si ludi okolo seba zaplatit ich pracu,aby mohli slusne zit,a nie len vzdy a za kazdu cenu ich vyzdimali z penazi.Nikdy nemozme byt vsetci uspesny,musia tu byt ludia ktory vam-uvaria,umyju riad,v skole vas musi ucit clovek-toho asi tiez nepovazujete za uspesneho,ze?,kto vam postavi nehnutelnost,opravy auto,vyroby ho,a nekonecne vela profesii a obycajnych robot,ktore urobia len a len”neuspesny ludia”.Ja nenariekam nad svojim zivotom,to neviem ako ste na to dosli.Takze nezabudajte,ze si treba vazit a slusne zaplatit tych ludi,aby mohli slusne zit a nie ich urazat,zosmiesnovat,a povazovat ich za menejcennych,ako to na slovensku je!!! Vela”uspesnych” su hajzli,a nevidia nic a nikoho okrem seba,toto nieje spravne. Takze vam zelam uspech ale aj aby vas mali ludia uprimne radi,a to nielen blizki. Vsetko dobre Vlasto
Miro Vesely 10. Október 2011
vlasto aké urážky? Ja som napísal, že za úspech prioritne považujem zdravie, vzťahy… Aby človek bol spokojný tam, kde je. Vy píšete vlastne to isté. Asi nejaké nedorozumenie.
Matej 18. November 2011
Vlasto, asi si pletiete hrušky s jablkami. Hovoríte, že varia, pečú a vyrábajú autá ľudia neúspešní. Ja sa naopak pýtam, prečo by nemohol byť špičkový úspešný a žiadaný kuchár ? Prečo by nemohol byť úspešný pekár ? Úspech neznamená mať biznis, úspech je to, čo človek považuje za úspech. Samozrejme predpokladám argument o tom, že predsa nemôžu byť všetci úspešní. A prečo nie ?! Dôležité je, aby sa človek snažil byť úspešný v tom, čo ho baví. Svet by bol úplne iným miestom, ak by sa toho každý držal a takéto sťažnosti by v ňom neexistovali.
K Vášmu druhému podnetui. Podnikatelia zaplaťte ľudí !! Kričať túto vetu je pohodlné keď ste zamestnanec. Uvedomte si, že zamestnávať zamestnanca je neskutočne nákladná vec. Možno to nevidíte, ale ten zamestnávateľ za zamestnanca platí odvody do štátnej kasy. Suma sumárum, ak mesačne dostanete 500 EUR čistého, zamestnávateľ má na Vás náklady možno 800-900 EUR.
Dnes je neskutočne veľa ľudí, ktorí neustále požadujú nejaké výhody a nadštandardy a keď to nedostanú, začnú hromžiť a nadávať. Pýtam sa, prečo manželský pár so šiestimi deťmi z neviem akej dediny môže byť nad mieru spokojný s mesačným príjmom 700 EUR a človek, ktorý je sám alebo s partnerom a majú jedno dieťa, je nespokojný keď má 2×400 EUR (za každého) ?
Nechcem vyzerať, že nemám rád pracujúcich ľudí, len som si vedomý, že kríza je dôsledkom morálneho bahna, v ktorom ľudia žijú desaťročia. Závisť, lakomstvo, dlhy, sťažovanie sa na vlastnú situáciu. ľudia, ak chcete byť zamestnaní a chcete viac, začnite makať na sebe. Nečakajte, že so strednou ekonomickou a s 25 ročnou praxou na jednej pozícii, budete mať tisíc eurové platy. Snažte sa sami prispôsobiť a adaptovať, nesnažte sa prispôsobovať celý svet sebe, nepodarí sa vám to.
Lubomir 10. December 2011
zdravim Miro,aj Vas vsetkych.na tuto stranku som sa dostal po napisani slova USPECH v google.mam velmi dobry pocit,ze som nasiel,co som hladal.jednoducho s tychto komentarov sa da pekne usudit,co je spravne a kade vedie cesta.chce to,len hladat informacie,triedit ich a vyuzivat tie spravne:) Este by so sa chcel pochvalit a zaroven aj podakovat Mirovi za tvoje pozityvne naladene stranky.ked som mal problem so svojou vahou,natrafil som na stranku o chudnuti:)precital som dost komentov k danej teme,usudil som,dal na mira a k nemu podobnym.mojich 107kg sa zmenilo na cca 85kg.Mirko DAKUJEM.Idem ja poriesit USPECH…
Miro Veselý 10. December 2011
Lubomir gratulujem, to je pekný výsledok tie zrazené kilá! Nech sa darí udržať to!
wimshurst 29. Apríl 2012
Proletari a smoliari vsetkych EU krajin spojte sa!
Po rokoch som navstivil EU, Slovensko, Cesko a aj ine.. Ukrajinu, Lotyssko..
Mam dojem, ze vo vatsine EU plati, ze cela unionalna politika chce vytvorit obrovsku masu proletariatu, hladneho, smadneho a chudobneho, najma z krajin byvaleho vychodneho bloku..
Preco??
Pretoze od tial sa da cerpat v obmedzenej ale znacnej miere lacna pracovna sila, casto velmi kvalifikovana a sikovna, velmi pruzna a tiez ochotna pracovat.
Vzali vyrobne prostriedky, vzali aj podu, alebo znemoznili vyrobu a znemoznili pestovat na pode vsetko, okrem pasienkov a luk, asi sa budu vsetci past..
Takto sa pripravuju na vyplnanie dier vo vyrobnej sfere a polnohospodarstve bezzemkami a proletarmi, ktory ochotne pridu a obhospodaria zem, obsluzia stroje za troska lepsiu ako otrocku mzdu, najma tam, kde ich trocha zapadnejsie potrebuju.
Nakolko zarobia a zjedia aj tam, kde pracuju, mozno aj odbyvaju a teda patricne zaplatia v podobe dani aj vsetko co nalezi k zivotu, almuznu poslu domov, rodinam a na svoj biedny zivot si zdanlivo budu viest celkom kvalitny zivot drotarov a nameznej pracovnej sily.
Takto vyriesia krajiny bohatsie a zadlzene na ukor chudobnych svoje problemy a nestane sa, ze sa im bude tlacit do systemu masa ludi z inymi ako krestanskymi korenmi a rasovo odlisna azijska mentalita a nebudu vznikat vo velkej miere komunity moslimov a budhisticke chramy..
Tak som sa pozeral, ze za 20r od revolucie tu nezostal v CZ a SR skoro ziaden cukrovar a tie co boli a boli celkom moderne, su uz davno zburane, alebo znicene a rozkradnute, aby nikto nemohol ziaden cukor vyrabat.
Rovnako polnohospodarske podniky, farmy, aj vyrobne podniky.
Ziaden zazrak sa nekonal, ludska hlupost a chamtivost je bezrozmerna.
Najvatsi hriech sme spasachali sami na sebe uz len tym, ze sme sa poliehali na stat, institucie a vlozili do ruk darebakov paky, ktorymi ovladali nejaky cas funkcny a prosperujuci priemysel..
Ak ma niekto nazve dobrodruhom, alebo balznom, tak prosim, ale nieje mozne aby sa predsa oplatilo dovazat cukor pocas krizy z australie do europy..
Aby sa dovazal cesnak z ciny na slovensko, aby sme kupovali zemiaky od poliakov.. Nie ze by na tom globalnom obchode bolo nieco zle, ale pri cenach energii a vstupov a sucasne aj krizy a masy nezamestnanych, sa neoplatilo nic vyrabat.
Povazujem to cele za kanibalizaciu spolocnosti samej sebou.
AK toto niekto povazuje za uspech, alebo povazuje za uspech ze sa dakde zaestna, alebo niekoho osklbe za par drobnnych, vezme si uver na byt, auto a ine evci, tak je to ubohe.
Uspech prichadza velmi pomaly, ziadna banka ani peniaze este uspech neznamenaju, mozu ho vsak sprevadzat vo velkej miere.
Uspech, ked niekto prezije den, tyzden, mesiac a rok/roky a stale zije je, vysledkom pokriveneho obrazu slovenskeho naroda a ludi ( asi nie slovakov a slovanov) ktori tu ziju.
Takto “uspesny” ludia sa nazyvaju hrdy narod a prezivaju spolocne v experimente nazyvanom europska unia, alebo veria v lepsi zajtrajsok.
Pokial vsak sami ludia (jednotlivci) nezacnu konat a nebudu si vytvarat urcitu istotu sami sebe, sposobom akym ziju ( nie prezivaju) necaka nas ziaden uspech, ale ani krach, len bohapuste prezivanie, mozno dozivanie.No mozno sme uz aj dozili.
Smutne je, ze cely system centralne riadnej ekonomiky a riadeneho trhu nieje volny trhovy system, ani kapitalizmus, vonkoncom nie imperializmus, ale socialne ladeny projekt okliesteneho kapitalizmu, ktory maximalne kapitalizuje zisk a socializuje straty.
Majte sa pekne slovensky europania, vraciam sa do svojej nevlastnej vlasti, domova -nedomova -byvat v ruine, pretoze tu sa zit veru velmi slobodne neda.
Ak niekto opusti tuto zem, verte, ze svet je pre slovaka taky velky, ak nie vatsi ako si vie vobec predstavit.
Ak aj niekto odide, mal by tak daleko, aby radsej ani nevidel, co sa tu deje.
Moznosti je tak vela, ako si vie predstavit malo kto a zit nie prezivat sa da aj inde , za uplne inych podmienok.
Mozno budete frflat, ze mate piesok v topankach, alebo ze vam hurikan rozhadzal po zahrade smetiak, ale verte, ci nie, je to lepsie ako sa starat o to ci ten ci onen goriliak sa prave predvadza v klietke, nazyvanej parlament, alebo narodna zrada slovenskej bananrepubliky.
johny 2. Október 2012
Ďakujem, wimshurst, za dobrý a zábavný príspevok.
A samozrejme, aj tebe, Miro. Za blog.
To všetko ma stále utvrdzuje len v tom, že duchovné hodnoty sú jediné trvalé, stále a nezávisle schopné naplniť jednotlilvca spokojnosťou a pocitom šťastia.
Kto by nevedel, ktoré duchovné hodnoty mám na mysli, nech si prečíta Galaťanom 5:22-23. A protiklad k nim pod 5:19-20,21.
Zdravím Vás
J
si.bu. 19. Október 2012
wimshurst suhlasim mas pravdu.pre mna bude uspechom odtialto odist a zacat niekde zit,lebo toto tu je tyrania nie len co sa pracovnych moznosti tyka,ale uz aj okolia,kazdy kazdemu zavidi,pracujuci nenavidi cloveka bez prace,clovek bez prace nenavidi pracujucuho…..mne su vsetci ukradnuti,chcem tym povedat,ze vsetci su len odrazom toho,ake otrasne to tu cele je.a darmo si vsugerujem ze nieje.je.a som euroskepticka,ale ja sa radsej nazyvam eurorealistkou.je to humus co sa tu deje.dialo sa to v minulosti,deje sa to aj teraz,zufaly slovensky narod aludia v nom.je to smutne.a co sa tyka politiky,skoda reci.masiruju mozgy roznymi hlupostami,aby ti chudaci co tu bedacia,bedacili stastni a drzali huby,este na nich aj zvaluju vinu,ze si za to mozu sami kde su…….empatia nulova,prilezitosti ziadne,respekt ludskych bytosti ziadny,porozumienie a pochopenie neexistuje.a ked si otvoris usta,oznacia ta za zakomlexovaneho a pod.a pod..zviera mi zaludok z tohoto babylonu.
Appreciator 13. November 2012
Dobrý deň pán Veselý,
som veľmi príjemne prekvapený vašim prístupom k životu a najmä k nám – ostatným, ktorí na Vaše stránky zablúdime. Pohodovým spôsobom podané bazálne pravdy, ktoré všetci tak strašne radi opomíname, no samozrejme i podstatne, podstatne viac. Človek sa dozvie presne to čo potrebuje, štýl podania je na úrovni a pri tom prístupný širokým masám.
Nejde mi o lacné lichotenie. Chcem len povedať, že si veľmi vážim ako Vás, tak i Vaše „dielo“.
Keby bolo viac takých ľudí ako Vy, určite by dnešná spoločnosť vyzerala zásadne humánnejšie.
Držím Vám palce a prajem veľa úspechov.
Miro Veselý 13. November 2012
Appreciator ďakujem vám za milé slová uznania, vážim si to.
Martin 19. November 2012
Mam 16rokov, chodim na gymnazium, som nadany sportovec, no postihli ma zle veci:
- ked som zacal chodit na 8rocne gymnazium, nerobili sme skusky, preto sa knam do triedy dostalo vela zlych ludi a ty ma tahaju dole(chcem zapadnut, co je prirodzene, no zapadol som az tak, ze som sa takmer prestal ucit) – stale vidim okolo seba nadanych ludi(na nieco), ludi co nieco robia co ich bavi atd… Mna bavi sport, no nezaujimam sa on. Robit ho nemozem, tu sa dostavam k 2. bodu: kedze mam pokazene kolena mozem akurat plavat a byciklovat.
- moji rodicia su zomna smutny, lebo sportovec zomna nebudem, premrhal som vela sanci, zacal som hravat hry na pocitaci, poriadne sa neucim. Mne to velmi vadi, no neviem sa premoct preto vas PROSIM:
o radu, presny navod: Co mam urobit, aby som zacal na sebe makat? zacal byt uspesny? mal o nieco zaujem, kedze si neviem najist svoj konicek? zacal sa ucit?
Martin 19. November 2012
Zabudol som este na to, ze neviem co chcem robit v buducnosti, co ma bavi, naplna, neviem to najist, premoct sa hladat to(aj ked ma rodicia prehovaraju, neviem im povedat Dobre SPRAVIM TO), musim to pocut od niekoho ineho, preto sa obracam sem lebo ja chcem byt uspesny, no neviem sa poriadne odhodlat
Miro Veselý 20. November 2012
Martin asi začnime od konca. To že v šesnástke neviete čo chcete v živote robiť a dosiahnuť, to je celkom normálne. Takže s tým si hlavu lámať netreba.
Ak ste v kolektíve zle zameraných kamarátov, to už je horšie, vplyv partie môže byť silnejší ako rodičia, škola a známi. Ak teda máte pocit že spolužiaci nesmerujú tam, kam sa chcete dostať (či už záujmovo, profesne alebo intelektuálne) tak hľadajte inú partiu hneď po škole. Existujú snáď v okolí (neviem) nejaké iné záujmové skupiny, možno divadlo, krúžky, modelári, chovatelia…
Nuž a potom je tu asi niečo ako lenivosť, kedy sa človeku zúfalo nič nechce. Mal by sa učiť ale nedonúti sa. Myslím, že aj to je normálne a zvyčajne sa treba pokúsiť prekonať sa. To nemusí byť ľahké. Skúste sa zamyslieť čo by ste chceli dosiahnuť o pár rokov, spravte si zoznamy (reálnych) túžob. Potom porovnávajte svoju súčasnú aktivitu s tým, či vám pomáha priblížiť sa k cieľom.
Martin Závodský 22. November 2012
Dakujem za odpoved, skusim sa zamerat na to co chcem dosiahnut, a nejak sa premoct. Potom dam vediet co ako to dopadlo, aj ked to bude dlhodobe.
Bernard 2. December 2012
pekne povedané “Sledujte životy úspešných ľudí a napodobňujte ich” ale chcem sa spýtať či by ste mi neporadili 4 … 5 uspešných ludí ?
Miro Veselý 2. December 2012
Bernard je pravda, že naživo sa dostať k “celebritám” býva problém. Možno však máte vo svojom okolí ľudí, ktorí niečo dokázali. Keby nie, dá sa siahnuť po rozsiahlej literatúre – životopisy mnohých prinášajú veľa podnetov na zamyslenie a nasledovanie.
Ivana 2. December 2012
Po dlhšom čase som sa vrátila k týmto stránkam. Písala som sem ešte v júli minulého roka a bola som vtedy plná zmätkov. Miro ma nabádal k opatrnosti a veľmi neveril že sa mi podarí predať moje služby. Johny napísal, že verí že sa mi bude dariť /to som si prečítala až teraz, vďaka Johny
/. A teraz bilancia môjho úspechu. V januári to bude rok čo som otvorila salón – išla som do toho po hlave a s veľkou vierou, ale aj s obrovskou snahou. Snaha ma neopúšťa, urobila som si kurzy služieb, ktoré som chcela ponúkať a aj keď sa v niečom nedarilo, nevzdala som nič, čo som sa chcela naučiť a chcela som to robiť. Jasne že boli aj chyby a nie všetko sa darilo, ale nevzdala som sa. A … môj salón prosperuje! Moje služby predávam. Moje výrobky tiež. Som taká šťastná! Moja práca sa stala mojim životom, celý tento prvý rok. Začínala som s nulou na účte. A toto je len začiatok, chcem postupovať ďalej. Musím sa Ti Miro poďakovať, pretože na začiatku bola kniha Ako dosiahnuť úspech, ktorú som čítala ešte v autobuse, ktorým som chodila do zamestnania. A aj Tebe Johny že si mi veril. Ľudia, nevzdávajte sa, choďte za svojim cieľom. A ak zistíte že cesta na ktorú ste sa vydali nie je tá pravá, nebojte sa vyskúšať inú, nájdete ju a budete to cítiť, že áno, to je ono. Moja odvaha je teraz omnoho väčšia ako pred tým a dnes nechápem, čoho som sa to vlastne bála. Veľa úspechov všetkým
.
Miro Veselý 2. December 2012
Ivana to sú dobré správy a vlastne len potvrdzuješ zásadu, že na úspech v podnikaní treba okrem šťastia 3 veci: robiť to čo ťa baví, v čom si dobrá a čo vie zarobiť. Ak je salón tým biznisom, ktorý ťa baví a naučíš sa ho robiť, potom je prosperita pravdepodobná. Prajem ti úspech a ďakujem za milé slová ocenenia.
Bernard 4. December 2012
Miro Veselý dakujem za typ ktorý si mi dal tak ja si už začínam budovať karieru a snažim sa byt uspešnejším
Marek 22. Február 2013
Neviem, či je diskusia ešte aktívna, pridávam svoj názor.
Každý človek považuje za úspech niečo iné. Niektorí považujú za úspech, keď vychová dobré deti, keď naučí študenta niečo nové. V každom človeku vrie potenciál. Niektorí majú nadanie v technike, napr. automechanici, môžeme sem zaradiť aj elektrikára, vodoinštalatéra, počítačového technika.
Ide o to, ako dokážeme využiť svoj potenciál. Ak nie je niekto úspešný vo financiách, má úspech v medziľudských vzťahoch, v rodine, atď.
Pretože, ak by bol každý bohatý, nebol by bohatý nikto.
Ja chodím teraz na gymnázium, mám 16 rokov. Stanovil som si dlhodobý cieľ stať sa IT inžinierom, zarobiť dostatok financií na to, aby som mohol slobodne žiť, cestovať, uživiť rodinu.
Obdivujem tvrdo pracujúcich ľudí vo fabrikách, na stavbách, v autoservisoch, upratovačky, zdravotné sestry, predavačky/predavačov, hasičov…
Ľudia hore, vážte si ľudí pod vami, dajte im dobrú odmenu, aby sa aj oni cítili úspešní, lebo oni sú základom spoločnosti, a vždy to tak aj bude!!!
Kto by vám umyl vaše nablýskané bavoráky, kto by vám ich opravoval, kto by vám staval domy, kto by pre vás vyrobil tie drahé obleky a výrobky, ktoré denne používate?!!
Kričať na vás, spamätajte sa, je volanie do tmy!!!
Poznám úspešných ľudí, ktorým úspech nedosiahli rodičia Jeden človek, ktorého poznám je z dediny, v ktorej bývam. Zastáva vysokú funkciu v istej firme na výrobu pneumatík tu na Slovensku, nikto ho nevytiahol do výšky, on sa tam dostal sám.
Druhý úspešný človek je môj ujo, ktorý podniká v oblasti programovania webových stránok, a zaoberá za videoprojekciou z výšky. Pochádza z okolia Oravy, sám a tvrdo drinou si zabezpečil vyšší životný štandard.
Ja sa stránim klasickým zábavkám ako je alkohol, cigarety a niečo zelené a ďalšie nežiaduce faktory.
Radšej sadnem za PC, učím sa programovať alebo chytím do ruky knihu a vzdelávam sa, pracujem na sebe, učím sa cudzie jazyky, hľadám miesta na trhu, ktoré nie sú zaplnené. Vzdelávam sa vo veciach, vďaka ktorým sa môžem elegantným spôsobom vyčleniť zo stáda.
Mnoho ľudí si svoj neúspech spôsobia sami, majú nízke ambície, flákajú školu, zatlačia svoj jedinečný potenciál niekam dovnútra, pijú alkohol a potom len ohovárajú úspešných. Takýto štýl života ma neláka.
Uznajme, že ak niekto fajčí trávu, pije alkohol, droguje, spôsobuje si neúspech sám.
Ale poznám aj ľudí, ktorí nemôžu za to, že im zomreli rodičia, rozvod, je traumatizujúci zážitok, ktorý spôsobil, že prestali mať záujem o vzdelanie, lebo nevedeli sa s tým v danej chvíli zmieriť.
Ľudia, ktorí viete v čom je váš potenciál, nepremárnite ho.
Stretával som a aj stretávam ľudí ktorí ma demotivovali/jú, a zároveň boli/sú pre mňa odstrašujúci príklad duševnej záhuby vlastnej osobnosti. Manipulovali mnou, využívali moju dobrotu, to formuje moju osobnosť a motivuje ma to nielen dobiehať a opakovať sa po nich, ale v niečom ich predbehnúť, byť úspešnejší, uznávaný, nesnívať, nelietať v oblakoch, že mi úspech padne pod kolená, hľadať spôsoby, ako uspieť v spoločnosti, nie hľadať dôvody, prečo byť dobrovoľným väzňom v živote, ale byť slobodný a mať možnosť lietať a byť pánom svojho času, lebo na svete je len jedna istota a to smrť. Kým odídem, chcem niečo dokázať, pomáhať ľuďom v núdzi. Vyvinúť niečo, čo nepomôže iba mojím vreckám, ale hlavne ostatným naokolo.
Jossiho 27. Február 2013
Veľmi zaujímavé komentáre! Človek po prečítaní takýchto slov sám stráca slová. Ja osobne som príkladom. Od siedmej triedy ZŠ som chcel podnikať. Zlomový bod nastal vtedy, keď som spravil životnú “chybu”. Prečo som to dal do úvodzoviek? Ide o to, že som prišiel v jeden deň do školy opitý. Prvýkrát som sa vtedy stretol s alkoholom a hneď takto. To bol zlomový bod môjho myslenia. Dlho som rozmýšľal nad sebou, čo so mnou je, a čo chcem dosiahnuť. Od vtedy chcem podnikať a držím sa toho. Prešlo od vtedy 7 rokov a stále to mám v pamäti. Mal som z toho incidentu aj patričné problémy, ale ako čas ide, uvedomujem si, že je dobré, že sa to stalo. Odvtedy som nikdy nepil. Nechodím ani na diskotéky, nefajčím a tobôž nie tvrdšie drogy. Zaujali ma tieto komentáre a články. Každý človek môže byť úspešný a môže mať to, čo chce. Nič ale nie je zadarmo. Chce to správny krok, odvahu, mať cieľ, ísť si za ním. Každý je dobrý v inej práci, činnosti, no z každého môže byť uspešný človek. Chápeme to všetci inak. S podnikaním nemám skúsenosti, ale zaujímam sa o to. Som na škole, ktorá ma k tomu vedie a plánujem sa aj ďalej vzdelávať. Verím, že keď pôjde za tým, čo chcem, tak to k sebe pritiahnem a nájdem si to. Študujem ekonomiku, obchod a podnikanie. Celý život mám pred sebou a som ochotný “bojovať” za to, aby bol taký, aký chcem. Je veľa takýchto článkov a tí ktorí tomu neveríte robíte chybu. Nikomu sa nekáže, aby bol úspešný, ale dá sa to. Pozrite sa okolo seba a uvidíte. Všade vôkol vás sú obchody, firmy, podniky posk. služby a iné subjekty. Vcíťte sa do človeka, ktorý založil tú danú firmu. Ako to dosiahol? Ako myslel? Ako to dokázal? Potom príde otázky typu: Dokážem to aj ja?
Osobne sa budem snažiť ísť si za svojim cieľom. Kľudne sa môžete so mnou skontaktovať a môžeme rozšíriť túto “debatu”. Pomôcť si môžeme navzájom.
Všetkým prajem to, aby boli šťastní tak, ako si želajú.
marrtiner 16. Marec 2013
Úspech je vlastne šťastie a každý je vlastného šťastia sam….
Jossinho 16. Marec 2013
marrtiner…. nechcel si napísať: “každý si je strojcom svojho šťastia sám”?